Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011

Lukas på berget...

Jag har haft en så go helg. Jag var iväg på fest i helgen. Festen var hos vänner i Trosa ute i deras sommarhus...som ligger på ett berg precis vid havet. Ett sagolikt ställe!!! Vädret var som man bara kan önska sig, varmt och soligt. 

På söndagen anlände barnen som hade varit hos farmor och farfar, glada efter att ha haft säkerligen mycket mys. Tyvärr skulle storebror Viktor iväg på kalas och jag får fota dem ihop nästa gång vi ses.
Men Lukas fotade jag.

Lukas plockade smultron och visade mig fina stenar, han pekade på ön utanför där det finns ett örnbo.

Det blev många fina mysbilder. Vistelsen på Käftudden i Trosa hos Sussi och Jonas kommer jag leva länge på. Tack goa ni för en störtskön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar