Leta i den här bloggen

söndag 5 februari 2012

Nova 5 år...

Nyss var Nova här och blev fotograferad, en mysig 5- åring som senare skulle iväg på "funkdance".
Jag gillar den bilden när hon sitter på de höga stolarna, jag har länge tänkt slänga dem...men de blir rätt bra faktiskt, eftersom de är så höga. Visst ger denna lilla tjej ett coolt intryck.

Mamma och dotter bilder tog vi också, jättefina tillsammans. En mysig dotter och en mysig mamma.
Kul att ni var här hos mig idag.

Ja då är helgen snart slut och en ny vecka börjar. Imorgon skall jag ut till Orust på "Hemma hos" foto.
Onsdag blir det jobb i Borås för A-hus till deras broschyr, interiört med människor med i bilderna...roligt jobb.
Fasiken nu är det bara 2 dagar kvar av filmfestivalen och jag har inte hunnit med något ; (

Det är vår i luften...trots att det är minusgrader...skumt.
Jo...denna vecka skall jag så mina tomatfrön, det är ett starkt vårtecken.
Hoppas ni alla får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar