Leta i den här bloggen

söndag 19 februari 2012

Lite om familjefotografering...

En fotograf fotar en fotograf....ja mamma Linda som är min underbara vän är också fotograf.
Idag fotade jag familjen Gredåkers. Ja det är inte lätt att få till att alla tittar in i kameran, blundar eller gör en konstig min. Idag har jag lagt ut tre olika familjebilder, tre bilder som är mysiga men två av dem är just såna där någon tittar bort och på en annan bild gör någon en konstig min. På den tredje bilden lyckades jag fånga allas uppmärksamhet.
Men visst är det mer känslor i de bilderna där det händer något? Jag tycker absolut det. Men sällan är det dessa bilder som kunden väljer, varför är det så?
Jag skall nog försöka sälja in såna här bilder lite mer, det blir ju en bildserie som är jättehärlig.

Visst är Adrian och Rosa fina i sina blåställ, den bilden på stolen gillar jag jättemycket, de är ju supercoola.







Kram Linda och er fina familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar