Leta i den här bloggen

lördag 9 juli 2011

Kärlek ute vid Fiskebäck.....

Idag fotade jag Helen och Anders, de sa jag till varandra i St Birgittas kapell.
 Platsen vi fotade på kollade jag in  förra veckan och tänkte att här badar nog ingen, de flesta åker till Smitten eller Gannlet. Men här var det badfolk åt alla håll...GLURP!




Det gick jättebra ändå, på en av bilderna syns två killar som badar i bakgrunden...charmigt ju! Vädret var perfekt..lite skyar som lättar upp skuggor.
Jag har gjort de svartvita bilderna lite gultonade, hoppas det syns, eftersom jag ej har min stationära skärm så kan det vara lurigt.
Men va fina de var och harmoniska med varandra, jag var med i kyrkan och fotade även vigseln.
Sedan drog de iväg på en tur i en "monsterlimmo".
Det är så kul att få vara med en stund på en sådan betydelsefull och viktig dag i någons liv. Kärlek var det garanterat mellan Anders och Helen.

 Detta uppdrag förmedlades av http://www.vitapictura.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar